اصول روزنامه نگاری

  • ۰
  • ۰

هرم وارونه

نمونه اول:
لید تهران - خبرگزارى جمهورى اسلامی: براساس مصوبه دولت و به‌منظور افزایش سرمایه‌گذاری، تقویب و جلب مشارکت کارکنان دولت در بخش تعاون، ماهانه ۳۰۰۰ ریال از حقوق آنان کسر و به حساب تعاونى‌ها واریز مى‌شود.
پاراگراف ۲ این مصوبه در جلسه ماهانه شوراى معاونان وزارتخانه‌ها به ریاست معاون رئیس‌جمهورى دیروز مورد بررسى قرار گرفت و مقرر شد در این زمینه بخشنامه‌اى توسط وزارت تعاون به دستگاه‌هاى دولتى صادر شود.
پاراگراف ۳ براساس این مصوبه، با توافق کارکنان ماهانه مبلغ ۳۰۰۰ ریال از محل کمک هزینه عائله‌مندى قانون نظام هماهنگ پرداخت، کسر و به حساب اتحادیه تعاونى مصرف کارکنان دولت و شرکت‌هاى تعاونى دستگاه‌هاى مربوطه واریز مى‌شود.
پاراگراف ۴ بدین ترتیب با افزایش سرمایه و توان مالى شرکت‌هاى تعاونی، امکان سرمایه‌گذارى در فعالیت‌هاى تولیدى از طریق تعاونى‌ها فراهم خواهد شد.
نمونه دوم:
لید بانکوک (تایلند)-رویتر: یکى از سرنشینان هواپیماى خطوط هوائى بلغارستان در مسیر تایلند-ویتنام با استفاده از چترنجات در آسمان ویتنام از هواپیما بیرون پرید.
به گفته مقامات خطوط هوائى بلغارستان، هنگامى که هواپیمائى ایرباس ۳۰۰ خطوط هوائى 'جی.اس.اس' در مسیر بانکوک به شهر هوشى‌مینه (ویتنام) در حال پرواز بود، یکى از مسافران، خدمه هواپیما را با تهدید وادار به باز کردن یکى از مسافران، خدمه هواپیما را با تهدید وادار به باز کردن یکى از درهاى هواپیما کرد.
یک مقام خطوط هوائى بلغارستان گفت مسافر یاد شده که به‌نظر مى‌رسید تبعه ویتنام باشد، ضمن پخش اعلامیه‌هائى خود نیز به وسیله چتر نجات بر فراز خاک ویتنام به بیرون از هواپیما پرید.
مقامات هواپیمائى بلغارى گفتند در این حادثه به کسى آسیب نرسیده است.

  • ۹۴/۰۲/۰۴
  • 13میترا قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی